Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja

Općenito

Roba je prodana na razumijevanje da će se koristiti za njihovu namjeravanu svrhu. Prodavatelj neće prihvatiti odgovornost, za korišteno ili zloupotrebljavano korištenje opreme ili pribora od strane obučenog ili ne obučenog osoblja bez kvalificiranog nadzora.

Cijene

Cijene su podložne promjenama bez prethodne najave. Maloprodajne cijene su iskazane s PDV-om.

Plaćanje

Prodavatelj nudi Kupcu različite mogućnosti plaćanja i to: gotovinsko, virmansko plaćanje, općom uplatnicom, plaćanje putem kreditnih i debitnih kartica (jednokratno plaćanje, višekratno beskamatno plaćanje i plaćanje putem potrošačkih kredita).

Povrat robe

Ako je roba kojim slučajem bila zaprimljena oštećena, autorizaciju za povrat robe mora odobriti Prodavatelj. Povrat robe mora biti učinjen u roku od 7 dana od dana kada je zaprimljena s računom, ne korištena, u savršenom stanju s originalnom ambalažom. Eventualne troškove prijevoza, prethodno pismeno odobrenje od strane Top Friza, u svezi sa reklamacijom na proizvod, a koji nastaju pri popravku proizvoda odnosno pri njegovoj zamijeni novim proizvodom snosimo mi, s tim da je prijevoz obavljen javnim prijevoznim sredstvom, a po poštanskom, željezničkom ili brodskom cjeniku. Proizvod mora biti zapakiran u original ambalaži uz odgovarajuću mehaničku izolaciju. Moguća oštećenja koja bi nastala pri prijevozu idu na rizik i trošak kupca. Trošak poštarine neće biti refundiran Kupcu ako je roba vraćena kao ne željena ili ne odgovarajuća. Prodavatelj ne odgovara za izgubljenu robu poslanu poštom Kupcu. Zbog strogih higijenskih uvjeta Prodavatelj ne može prihvatiti povrat robe kao što su styling škare, aparati i trimeri za šišanje kose koji su bili korišteni.

Reklamacije

Roba koja je zaprimljena mora se pregledati u trenutku dostave i sve reklamacije za uočene manjkove ili oštećenja moraju biti prijavljena Prodavatelju odmah po primitku robe.

Narudžbe

Naručenu robu šaljemo po uplati virmanom/općom uplatnicom, kreditnom/debitnom karticom ili pouzećem kada prilikom preuzimanja pošiljke iznos računa plaćate u gotovini dostavljaču.

Dostava paketa

Prodavatelj u dobroj namjeri želi isporučiti robu u roku 24 sata od trenutka zaprimanja narudžbe ali u pojedinačnim slučajevima, zbog velike potražnje, moguće je da neki od naručenih proizvoda ne mogu biti isporučeni, odnosno da su neki od proizvoda iz ponude u potpunosti ili djelomice rasprodani. U slučaju rasprodanih proizvoda, Kupac će biti obaviješten putem telefona ili faksom, elektronskom poštom ili sms-om. Sve narudžbe zaprimljene do 15.00 sati biti će obrađene i dostavljene prvi sljedeći radni dan. Ukoliko Kupac želi da mu se dostavi nerednim danom (subota) obračunat će mu se dodatni trošak dostave sukladno cjeniku kurirske službe. Za Kupce koji se nalaze na otocima primjenjivat će se raspored o dostavi paketa na otoke. Vidi o dostavama. Prodavatelj ne može utjecati na pravilnik o pružanju logističke usluge kurirske službe. Zaprimljene narudžbe iznad 500,00 kn bez PDV-a biti će isporučene Kupcu potpuno besplatno, sve narudžbe ispod 500,00 kn bez PDV-a će uključivati trošak isporuke sukladno važećem cjeniku kurirske službe na dan isporuke. Prodavatelj zadržava pravo izmjene minimalne vrijednosti narudžbe za besplatnu isporuku bez da prethodno obavijesti Kupca.

Dostava namještaja i opreme

Prodavatelj u dobroj namjeri želi isporučiti robu u roku 3-4 tjedna od dana zaključenja narudžbe, ali u pojedinačnim slučajevima, zbog više sile (snježne oluje, potresi, poplave, požari, štrajkovi, blokade na cestama itd.), moguće je da roba ne može biti isporučena na vrijeme. U tom slučaju Kupac će biti obaviješten od strane Prodavatelja. Prodavatelj može, na zahtjev Kupca, preuzeti organizaciju isporuke namještaja i opreme do mjesta Kupca. Za više informacija o isporuci namještaja i opreme slobodno nas kontaktirajte.